Šokių pamokos Vilniuje

Šokių pamokos Vilniuje

Šokių pamokos Vilniuje vyksta Žvėryne įsikūrusioje šokių akademijoje Saltare,  bei naujose erdvėse- Laisvės pr.

Šokių pamokos Vilniuje vyksta atskirai  poroms, merginoms ir vaikams. Nuolat siūlome naujų užsiėmimų, du kartus per metus formuojame grupes pradedantiesiems, o mokančius šokti kviečiame prisijungti į pažengusiųjų pamokas. Dažniausiai galite prisijungti viso sezono metu, bet dėl kiekvieno užsiėmimo geriau pasiderinti individualiai- pasidomėti, ar šokių pamokose yra laisvų veitų, suderinti šokių lygį ir pan.

Šokių akademija Saltare jau ne vienus metus siūlo įvairių šokių pamokas. Šokiai – tai puikus būdas įdomiai praleisti laiką ir atrasti savyje kažką naujo, aktyviai judėti ir atsipalaiduoti, o šokant poroje dar labiau suartėti vienas su kitu.
Pradėti šokti gali bet kurio amžiaus žmonės, nes fizinis krūvis nėra labai didelis, pritaikomas prie kiekvieno poreikų ir galimybių, interguojamos pertraukos treniruočių metu, kurių metu dėstoma praktikai pritaikoma teorija.

Pasirinkite jus dominančias šokių pamokas Vilniuje ir sužinokite jų laikus arba pažiūrėkite TVAKARAŠTĮ

Šokių pamokos Vilniuje

Šokių pamokos poroms

 

Šokių pamokos vaikams

Šokių pamokos vaikams

Papildoma informacija apie šokių pamokas Vilniuje

Šokiai- tai puikus būdas būti aktyviems, produktyviems ir laimingiems. Tam, kad šokių pamokos ir vakarėliai neapkarstų dėl numintų ar nutrintų kojų, būtina atkreipti dėmesį į šokių aprangą, avalynę ir tinkamai pasiruošti. Tuomet šokiai taps pramoga, malonumu ir didele nauda kūnui, bei sielai.

Avalynė šokių pamokoms ir treniruotėms

Šokiai yra puikus laiko praleidimas, o gerai leidžiant laiką, būtina jaustis patogiai.

Lankant šokių studiją savo malonumui rekomenduojama gera, patogi avalynė, apie kurią negalvosite ir galėsite šokti valandą ar dvi. Šokti galima  su įvairia avalyne, o specialius batelius šokiams įsigyti šokių prekių parduotuvėse. Moterims tinkama avalynė yra daug svarbesnė nei vyrams, nes moterys atlieka daug daugiau apsisukimų. Jeigu jūs norite apsiriboti tik šokių studija, jums visiškai pakaks šokių batelių treniruotėms ar patogių sportinių batelių. Paprastai salių, kuriose vyksta šokių pamokos, grindys išklotos medžio parketu ar atitinkama danga. Renkantis avalynę šokių pamokoms atkreipkite dėmesį į batų padą. Geriausi šokių bateliai yra odiniu arba zomšiniu padu, kurie garantuos gerą sukibimą su žeme ir leis nevaržomai judėti. Nerekomenduojami bateliai „plastikiniu“ padu, nes jūs slidinėsite ir bus sunku išlaikyti balansą, taip pat netiks ir guminis padas, nes negalėsite pasisukti ir atlikti sukinių šokio metu.

Tuo tarpu, lankant kitus užsiėmimus ir treniruotes, galite rinktis bet kokią sportinę avalynę, kuri jums patinka ir yra patogi daug judant. Visada galite pasitarti su trenere visais klausimais, ji jums patars.

Bene geriausios šokių pamokos Vilniuje @Saltare šokių akademija

Sokiu pamoku avalyne

Drabužiai šokių pamokoms

Svarbiausia jauskitės patogiai ir laisvai.

Jokių tikslių kriterijų, kuriais reikėtų vadovautis renkantis rūbus šokiams ir treniruotėms, nėra. Todėl, eidami į šokių pamokas studijoje renkitės tokius rūbus, kad būtų patogu šokti.

Vis dėlto, į kai kuriuos dalykus norime atkreipti Jūsų dėmesį. Pirmiausia, drabužiai turi leisti kūnui kvėpuoti- tinkamiausi tam drabužiai, pasiūti iš natūralaus pluošto ar specialių medžiagų. Svarbu, kad rūbai nevaržytų šokio judesių, todėl savo mėgstamiausią siaurą sijoną arba džinsus geriau palikti namuose. Tinka sportinės kelnės ir panaši laisvalaikio apranga, o jeigu rinksitės sijoną, apsimaukite platesnį, pageidautina, nelabai ilgą (ne žemiau kelių).

Reikėtų pastebėti ir tai, kad šokiuose, ypač Lotynų Amerikos šokiuose, didelis dėmesys skiriamas rankoms. Jeigu šokant europietiškos programos šokius partnerių rankos užima tam tikrą stabilią padėtį, tai šokant Lotynų Amerikos šokius jos kur kas laisvesnės. Todėl patariame, mokantis nereikėtų rengtis palaidinukės plačiomis rankovėmis, kurios paslepia judesius. Rinkitės priglundančią palaidinukę arba marškinėlius trumpomis rankovėmis, o dar geriau- be rankovių. Tokia apranga netrukdys laisvai judėti, nepaslėps jūsų klaidų nuo šokių mokytojo akies, o svarbiausia- šokių partneriui bus lengviau jus pagauti ir valdyti.

Bene karščiausios šokių pamokos Vilniuje @Saltare šokių akademija


Drabužiai šokiams

Šokių pamokų nauda

JEI GALI VAIKŠČIOTI, VADINASI, GALI IR ŠOKTI

Visų pirma,  šokiai ir šokių pamokos yra malonumas Jums. O aktyviai praleistas laikas yra naudingas, kaip ir užsiimant bet kokiu sportu. Šokiai naudingi fiziniam vystymuisi, šokant pagerėja kvėpavimo ir širdies – kraujagyslių sistemos darbas. Šokiai ne tik stiprina sveikatą visapusiškai, bet ir pagerina laikyseną ir stovėseną. Net per daug nesistengiant, šokant susiformuos taisyklinga laikysena, nes šokant susikūprinti ar neteisingai atlikti judesius yra tiesiog nepatogu. Žmones, kurie yra profesionalūs šokėjai, galima pažinti iš karto ir nesvarbu, tai būtų moteris ar vyras- žmogaus eisena lengva ir grakšti.

Ugningi ir temparamentingi Lotynų amerikos šokiai dabar yra populiarūs visame pasaulyje ir, žinoma, Lietuvoje. Jų visų pagrindas – energingi ir išraiškingi klubų judesiai. Tai puikiausia priemonė merginoms norint suformuoti grakščią taliją ir gražią klubų liniją. Kuo ilgiau tobulinate šokio meną, tuo grakštesni ir laisvesni tampa Jūsų judesiai,  įgyjate vis didesnę ir didesnę saviraiškos laisvę. Ir tikriausiai pats svarbiausias momentas – jūs galėsite drąsiai šokti bet kokiame vakarėlyje jau po dviejų ar trijų mėnesių šokių pamokų. Toko šokio, kaip Salsa, judesius galima pritaikyti praktiškai prie bet kokios šiuolaikinės muzikos.

 

Keli faktai apie šokio naudą:

● Per pusvalandį sportinių šokių šokėjai sudegina apie  200 kcal.

● Šokant klasikinius šokius didesnis krūvis tenka kojų raumenims ir pečių juostai. Šokant Lotynų Amerikos šokius, daugiau dirba nugaros raumenys ir klubų sritis.

● Šokant sambą, salsą treniruojami pilvo raumenys, aktyvinama vidaus organų veikla.

● Šokio metu dirba abu smegenų pusrutuliai, lavėja mąstymo sugebėjimai, gerėja atmintis, atsipalaiduojama. Mokomasi reguliuoti kvėpavimą, todėl smegenys aprūpinami pakankamu deguonies kiekiu. 

● Dažniau šokdami atsikratysite pykinimo nuo supimo važiuojant automobiliu, plaukiant laivu ir pan.